tirsdag 30. august 2011

Babyteppe -Striper

Så var det kalrt for innlegg 3 med tema Babytepper. Som sagt, kan me variere dei i det uendelege med dekor, fargar, striper, mønster og kantar. I dag er striper tema og eg kosar meg. Eg elskar striper; både fordi det er kjekt å komponere stripesamansetninga, kjekt å strikke og det er fint med striper. Og i dag altså striper på tepper:

Det er veldig greit å strikke 2 pinnar i kvar farge. Det fungerer fint med ton i ton-fargar, her har eg strikka i farge 31 Lys rosa og 32 Lyng. Det er også fint med breiare striper, men då er det kanskje ikkje så lett å få fine kantar fordi ein må dra med seg tråden lenger. Men ein heklar kanskje ein kant (sjå innlegget i går) uansett?


Ein annan måte å strikke striper på er denne:
Dei 3 neste pinnane skal strikkast på retta:
1.pinne: Farge 1
2.pinne: Farge 2
3.Pinne: Farge 3
Dei 3 neste pinnane skal strikkast på vranga:

1.pinne: Farge 1

2.pinne: Farge 2
3.Pinne: Farge 3
Ein strikkar altså maskene same vei 3 gonger før ein strikkar dei andre vei 3 gonger. På denne måten får ein 3-doble riller uten å strikke vrangt. Eg trur eg ville valgt fargar som hormonerer godt her. (Same "tone" altså ikkje kombinere veldig lyse og veldig mørke?) Eg har brukt farge 52 Dueblå, 51 Lys blå og 62 Breblå.
Kantane vert ikkje så fine, men det fiksar me med ei rad fastmasker rundt teppet.

Så hadde eg tenkt ut ein del andre stripekombinasjonar, men det var det med å få tida til å strekke til då..
Derfor har eg teikna opp nokre av ideane:


Det var litt om striper. Nokon som har andre idear eller erfaringar med striper og tepper?

3 kommentarer:

Ann merete sa...

Her er et stripete babyteppe jeg hekla da jeg venta jenta vår.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/149258_458558961555_546746555_5849770_5726273_n.jpg

Ragnfrid sa...

Jeg begynte å strikke et naturhvitt babyteppe i rillestrikk og i merinoull da jeg ventet mitt første barn for 7 år siden. Desverre ble ikke teppet ferdig før jeg fikk mitt neste barn to år senere... men du og du så mye det ble brukt! Det er absolutt det "beste" jeg noen gang har strikket. Den lille jenten min sov med dette teppe i årevis og hun var alltid akkurat passe varm. Nå er hun blitt fem og bruker det ikke lenger men jeg har ikke hjerte til å gi det vekk :)

hjertemynthe sa...

Jeg synes også det er spennende med striper, alle disse fargekombinasjonene man ikke tror fungerer, men vips som ble det jo kjempestilig! Jeg heklet ett med en sterk grønnfarge, synes fargen var voldsom å se på, men sammen med andre farger ble det ganske bra =) Her er det:

http://hjertemynthe.blogspot.com/2011/02/deilig-ullteppe-til-baby.html

Ha en strålende dag!! =)