fredag 20. juni 2014

Ullklær om sommeren - Favoritter fra Nøstebarn-ansatte, Del 2


I sommer kan du følge vår nye bloggserie der de ansatte i Nøstebarn deler sine favorittplagg til bruk om sommeren.

LINN
Jobber i Nøstebarns butikk i Bergen.

Min sommerfavoritt er Cardigan til barn i ull/silke.

Det er ett plagg mine to jenter bruker veldig mye i sommermånedene, nemlig cardiganjakken i ull og silke. Jeg kan (uten å overdrive) si at denne jakken er i daglig bruk på minst en av jentene. Jakken er luftig og lett, ikke for varm og ikke for kald. Perfekt for sommervær.

Mens jeg sitter og skriver dette, hører jeg 6-åringen fra gangen: "Mamma, hvor er den lilla jakken min? Jeg skal ut i hagen..."

Fiona på 2,5 år i ull/silke-trøye farge Muldvarp melert, og Lisa på 6,5 år i ull/silke-cardigan farge Syrin.


CARDIGAN TIL BARN i ull/silke, fra 345 kr.

Nøstebarn har også CARDIGAN TIL BABY i ull/silke, 248 kr, og CARDIGAN TIL VOKSEN i ull/silke, 495 kr.

2 kommentarer:

Snømuso sa...

Super jakke:)

thulannguyen sa...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.