mandag 22. august 2011

Travle dagar -Vinnar av Inspirasjonkonkurransen

No er det berre 9 dagar til 1. september. Då kjem det ny katalog og butikkane og nettbutikken får nye varer. Nye strikkeoppskrifter er i trykken og garn i nye fargar på veg frå spinneriet. Me har altså mykje å gle oss til ;-) I Nøstebarn er det full aktivitet med oppakking av varer og ellers mykje anna som skal gjerast klart til høgsesong.


Sommarutfordringa:

Som de sikkkert har fått med dykk har Nøstebarn i år hatt ei utfordring gåande om å strikke ein god overdel til baby, born eller vaknse. Det er over 70 som har sendt inn bidrag og nokon har sendt inn fleire bidrag. Eg held på å gå gjennom alt no og eg kan berre sei at det er SÅ mykje fint. Eg skal vise alt her på bloggen, så det er berre å gle seg til inspirasjon i massevis utover hausten!
Me har svart alle bidrag som er kome inn, så har du sendt ditt bidrag, men ikkje høyrt noko frå oss: Ta kontakt på blogg@nostebarn.no eller tlf 55 11 32 49 (Eg har svart mange i løpet av dagen, så sjekk innboks først ;-) )

Trekning konkurranse:Og så til konkurransen denne veka. Eg spurde forrige onsdag kva de blir inpirert av og det kom mange gode svar. Så no veit me kor me skal søke inspirasjon når det trengs! (Sjå forrige blogginnlegg!)
Eg trekte ut eit av svara (via http://www.random.org/) og vinnaren vart:

Ann Iren R. Aasen:

"Jeg blir veldig inspirert av blogger, særlig av Nøstebloggen! Superfin blogg, med mange kreative innlegg.
En annen ting jeg finner inspirerende gode gammeldagse oppskriftsbøker, kan bla i dem i timesvis, om igjen og om igjen.
Hvis jeg kan anbefale en slik bok så er det May B. Langhelles Myk start. Går forøvrig utålmodig og venter på at
Strikk til nøstebarn skal dumpe ned i postkassa når som helst. Det gleder jeg meg til!
Så kan det altids være ganske nærende for kreativiteten å kjede seg litt. Unne seg den luksus det er å ikke ha noe å gjøre:-) "

Send meg ein e-post Ann Iren til  blogg@nostebarn.no med di adresse og kva for fargar du vil ha garnet ditt i.

4 kommentarer:

to vrange sa...

Nye garnfarger? Spennende, spennende! :)

Renathe sa...

Oioioioi!! vurdert lenge på å spørre etter katalogene!! *sparebluss i noen dager* :D
Gratulerer til vinneren! Herlig med vinnerlykke :)

Lena Søreide Lijkendijk sa...

Nye garnfarger! Så gøy, det ser jeg frem til. Håper noen er ull/ silke:-)

Anonym sa...

Gleder meg til ny katalog! Og ikke minst nye oppskrifter!!
:-) KristinB (venter i spenning...)