torsdag 17. november 2011

Ribbestrikk 2

På tysdag var ribbestrikk tema og i dag får de meir inspirasjon. Alt er bidrag som kom inn til sommarstrikkutfordringa vår:


Hege har laga denne fine gensaren etter oppskrift 1942 Ribbegenser:
"Hei, eg har strikka ein gensar til tanteungen min som heiter nils. Eg tykkjer eg laga ei bra blanding med litt rolege fargar som passar godt saman. Og systra mi var veldig godt nøgd. Gensaren er ribbestrikk og er nok i bruk heile hausten og vinteren."

Inger har strikka ein litt tjukkare ribbgenser etter oppskrift 1944 Ribbegenser:
"Jeg rakk akkurat å få ferdig en genser til - en ribbegenser i dobbelt 2-tråds garn (grønt og to brunfarger). Ingen modifikasjoner ift. oppskriften."
Inger har bloggen Retrobaby



Anne Brit har strikka denne:
"Jeg har strikket en ribbgenser i størrelse 4 år, til ei jente som er veldig glad i rosa og lilla. Liker veldig godt å blande inn brunt, for det går til det meste. Er også veldig glad i å strikke ribbestrikk, for da kan plagget brukes ekstra lenge. Akkurat nå holder jeg på med en lik genser til den ene lillesøstera hennes, i lyng, naturbrunt og naturbeige. Den siste søstera skal få en i syrin, naturbrun og naturbeige.

Merket på brystet er mitt merke som jeg syr på alle klærne jeg lager. :)
Anne Brit har bloggen Anne brits lille verden.
Jessica har strikka denne etter 1942 Ribbegenser:
"Eg har strikka denne genseren i størrelse 1 år til min skjønne vesle prins. Den er stor på han no, men søt likevel. Han er 9 mnd no. Den er strikka etter oppskrift 1942 ribbegenser."



Heidi har strikka denne gode genseren:
"Hei. Denne har jeg strikket i sommer. Har lenge ønsket meg en turgenser ,med høy hals, som ikke ”klumper” under vind-/ski- jakka. Genseren har jeg strikket i 3-tråds nøstebarngarn. Farge lys blå. Brukte oppskriften på kragejakke som utg.pungt. ” Hoppet over” vr.borden og la opp det masketallet som er oppgitt etter øking. Strikket rundt i ribbestrikk, 2r, 2vr. Fellte noen masker midt foran til hals åpning, samtidig som jeg startet raglanfellingen. Genseren sitter tett inntil kroppen , uten å stramme. "


Linda har strikka denne:
"Dette er 2-tråds ribbegenser oppskriften til Nøstebarn... Var et herlig strikk, stripene gjør at strikkinga fyker unna :-)"

Takk for mykje inspirasjon til fin ribbestrikk :-)

4 kommentarer:

dqpage sa...

Rib er altid godt..
og søde trøjer der er blevet lavet.
mvh Mona

MaritSyux sa...

Så utrolig fine :) Herlig inspirasjon :D

Camillas Romantiske hjem sa...

Masse fint her, ribbestrikk er lekkert!! Fin dag til deg:)

Anonym sa...

Kva fargar er brukte på dei to øverste genserane??