lørdag 24. september 2011

Fantastiske 25 000 -konkurranse



I november er det eit år sidan Nøstebarn kom på Facebook. Me hadde håpa at kanskje så mange som 4000 ville "Like" oss der og hadde det som mål. No har me passert 25 000. Me er utrulege glade og stolte av at SÅ mange vil følgje oss på Facebook.

Me ser at Facebook er ein fin måte å halde kontakten med kundar på og det er enkelt og raskt å få gitt ut beskjedar. Me vart overraska over responsen då me søkte etter fleire medarbeidarar no i vår. Me prøver å svare så raskt som me kan både på kvardagar og helger. Det er greit å få raskt svar om ein står fast i strikkeprosjektet eller lurer på opningstider eller anna.

Og korleis skal me feire dette?
Skriv ein kommentar på dette innlegget her på bloggen, så trekkjer me gåvekort på 2500,-
-og har du tips til kva du vil ha meir eller mindre av på Facebook/Nøsteblogg er det fint om du skriv det..

(og når me kanskje når 30 000 ein dag vert det på nytt trekning av gåvekort og då på 3000,-, så inviter gjerne vener du trur kan "like" oss)

25 000 takk frå alle oss i Nøstebarn :-)

685 kommentarer:

1 – 200 av 685   Nyere›   Nyest»
Monstermønster sa...

Gratulerer med utrolig høyt tall! Så moro!

Anonym sa...

Hei =)

Jeg vil gjerne være med i trekningen om gavekortet =)

ninaelisek@gmail.com

Tusenfryd sa...

Gratulerer med høyt tall!
Det var spesielt artig å få være med på å stemme på nye farger til garnet!

Anonym sa...

Jeg er med :)



astri_veronica@hotmail.com

Cathinka sa...

Gratulerer så masse med så mangen tilhengere! Dere er en super butikk :)

Anne Gry sa...

Vil gjerne være med i trekkningen av gavekort:) Eneste forslaget mitt er å fortsette som dere gjør noe av, fargeforslag, oppskrifter osv.

Anne Gry Lien
anne.lien@hotmail.com

Siv Iren sa...

Gratulerer med mange og velfortjente lesere! Jeg vil gjerne være med i trekningen, det ville passet perfekt nå som vi nærmer oss innkjøp av vinterens ull. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg ville hatt mer av, jeg liker dere så godt akkurat som dere er nå. Både bloggen og facebook.

Anonym sa...

Hipp hurra! :)
cathrinestrom@gmail.com

Unknown sa...

Gratulerer så utrolig mye med så mange likere:) Det er jo vel fortjent:)

Jeg skal invitere mine venner på facebook. Hvem vil ikke vinne dette:)

M

Lina sa...

25 000 er gæli mange - for et komplement til dere!
Fantastisk blogg og butikk :)

Legg gjerne ut mer av hva folk lager av garnet deres og gamle ting som får nytt liv gjennom å gjøre noen enkle grep :D

Ha en fin lørdag!

Nina sa...

Gratulerer!!! DET er mange følgere! :O)

Anonym sa...

Jeg ønsker meg mer informasjon om hvordan jeg kan være en "flink" forbruker. Stopping, lapping, gjenbruk, strikkemønstre, heklemønstre, redesign av gamle nøstebarnklær. Lykke til.

Anonym sa...

Kjempe bra ;) Gratulerer so masse ;)

Anonym sa...

Gratulerer! :)

Kanskje strikketips til nybegynnere? Er ikke alltid like lett å finne info om temaet rundt på nett :)

Unknown sa...

Oj, 25 000 er mange! Dere er flinke! :D Gratulerer! :)

ellen e kjellman sa...

Gratulerer :)

Kristin Gjelvik sa...

Gratulerer!! utrolig bra at tallet er blitt så mye høyere en dere hadde forventninger om! Spennende! :) Jeg har VELDIG lyst på gavekort!! :)

Anonym sa...

Gratulerer, takk for mange fine tips og gode klær;-)

Hilsen Liv-Berit Rove

Anonym sa...

finfint:)

Anonym sa...

Gratulerer med 25000 tilhengere! :-) Jeg vil gjerne være med i trekningen om gavekortet :-)



in-asten@online.no

Anonym sa...

Hurra for nøstebarn :)

tonjean@live.com

Anonym sa...

Kjempekjekt!! Ull er gull!! Klem

Helene Staksrudvangen sa...

Takk for fin butikk med godt tøy til kropp og stump :)

Syns det er fint som det er, dere er flinke

Anonym sa...

Elsker klærne deres, fantastisk kvalitet og nydelige farger. Anbefales på det varmeste:)

Lill_b_k@yahoo.no

Anonym sa...

Gratuler me 25ooo "liker". Ikke så rart det,dere har veldig gode klær,jeg er veldig fornøyd:)
hannepanne82@hotmail.com

Anonym sa...

Nøstebarn er bare fantastisk:)

Tone E. L. sa...

Gratulerer! Jeg er ikke overrasket - Nøstebarn er fantastisk :-)

Hilsen Tone (tone alfakrøll tonea . com)

hilde sa...

så gøy :D 25,000!!! <3

Eugenija sa...

Hei :) jeg vil gjerne få dette gavekortet :)
eugenija.urboniene@gmail.com

Anne-Kari sa...

25.000 er UTROLIG imponerende! Gratulerer!

En mammas verden sa...

Gratulerer - utrolig flott! :) Mitt eneste forslag er ikke knyttet til verken facebook eller blogg, men en oppfordring til flere butikker! :) Vi kunne trengt Nøstebarn i Akershus og Follo også!

Anonym sa...

Gratulerer! :-) Vi fikk en ny pakke fra dere i går, så nå ligger mitt lille nøstebarn og sover på et deilig soveskinn. :-) Jeg vil gjerne være med i konkurransen: eirinekeberg@yahoo.com

Mona Spaun sa...

Gratulerer! Ull er best,kjempefin måte å feire 25000 "likes" på! :)

Viktoras sa...

gratulerer!!!

Cecilie sa...

Gratulerer så mykje!

cecilie.ripe@enivest.net

Unknown sa...

Gratulerer med så mange følgere! Herlig med en butikk med et litt anerledes utvalg! Jeg er gjerne med på trekninga!

Lillebølla sa...

Så moro, vil gjerne være med i trekningen av gavekort:) Dere er flinke synes jeg,både på oppdatere bloggen og på facebook.

-Lillebølla

Mona Hanssen sa...

Gratulerer til dere med stor suksess her og på bloggen deres:-)25000 er veldig mange flere enn dere håpte på!!

Anonym sa...

Hipp hurra for så fantastisk mange tilhengere dere har fått !! Men med så utrolig mange flotte ull produkter Så er det jo ikke så rart ;)

Krysser fingrene for meg, selv om jeg ikke er kjent for å ha vinnerlykke, men lov å håpe ;) hadde vært flott med nye ulklær som min lilleskatt kan ha i bhg.
line-esorensen@hotmail.no

Anonym sa...

Ull er gull! <3 nøstebarn <3. Mvh Linn (linnlavik@hotmail.com)

Silje Marie Hasselø sa...

Hurra! Ikke rart dere har så mange "likere"! Nøstebarnklær er jo helt supre! :-))) Hos oss har nå både barna og mor Nøsteklær, og vi holder oss varme og gode hele vinteren alle mann! :-) Men vi skulle gjerne hatt et par plagg til, spesielt minstemann som bare tåler Nøsteulla, strømpebuksene hans er nå lappet for n'te gang... så han trenger sårt noen nye. Så et gavekort fra dere hadde laget jubelbrus hos oss! :-D Liker veldig godt både bloggen deres, der dere gir ut mange gode tips, og facebook siden deres, der andre også deler sine tips og strikkekreasjoner med oss andre på siden. Og så er dere veldig kjappe på å svare på spørsmål på facebook siden, og det er veldig bra! :-) Håpefull om å vinne hilsen fra Silje Marie Hasselø. :-)))

Anonym sa...

Mange Nøstebarn-tilhengere her i huset også!

paasan_1@hotmail.com

Anonym sa...

Fantastisk!!! Til og med, når eg var på sykehuset i Bergen med barnet mitt,så treff eg der dama som jobber får Nøsterbarn. Og hun tok seg tid får å ta min bestiling då og da!!! Det kaler eg GOD SERVIC!!! Takk!!
asjapandur@gmail.com

Anonym sa...

Gratulere med så høye tall. Elske ullen fra nøstebarn. Anette

Y`s design sa...

WOW!! Gratulerer med en kjempestor tilhengerskare på facebook!!

Guro sa...

Gratulerer!
Liker alle tips og gode råd som kommer på siden, fortsett med å legge ut det. Har barn som har begynt å lage klær av gamle oppskrifter til sine barn, så finn gjerne fram noe "gammelt"!

Anonym sa...

Gratulerer.
Mitt nye barnebarn sover med hjemmestrikka teppe med garn kjøpt fra dere:)
Fant nøstebarn på facebook

Heidi

Renate Remen sa...

Hei :)

Elsker klærne, og er utrolig fornøyd med de nye joggebuksene!

Renate Næss
Remenate@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer! Men ikke overraskende, dere har jo så mye fint :)

marija.Rosenqvist@gmail.com

Une sa...

Jeg syns bloggen er kjempefin, fortsett som før! Setter pris på strikketips, tips om stell av plagg/gjenbruk, og gjerne flere "fraktfritt-kampanjer" ;-)

Jeg hadde blitt helt vill om jeg vant det gavekortet :-)

unesmat@hotmail.com

Helene sa...

Gratulerer med 25000 tilhengere, jeg er ikke overrasket!

Mopsemamma sa...

Gratulerer med 25.000 følgere!!
Dere har jo noen fantastiske produkt, så ikke rart flere enn meg har fått øynene opp for dere :)))
Blir veldig gjerne med i denne gavmilde trekningen deres.

Bella sa...

Gratulerer så masse:-)
Og tusen takk for masse hærlig inspirasjon !!
Håper det fremdeles blir mange hærlige innlegg med konkurranser og temaer:-)

Klem fra Bella

Lillian's hus og heim sa...

Gratulerer:)
Eg vil gjerne vere med på trekking av gavekort:)

Klem

Emmariel sa...

Gratulerer med 25 000 følgere, kanonbra :-)

Berit

Anonym sa...

Gratulerer så mye!
Har to tette barn som har brukt mye nøstebarn klær.
Elsker spesielt ribb buksene :)

Julie H

Trine sa...

Hei :)

Jeg elsker Nøstebarn og hadde blitt superglad for gavekort!

Hilsen Trine

trinea@netcom.no

Sophie Rosenberg sa...

Jeg må jo ærlig si at alle deres tilhengere er VIRKELIG VEL FORTJENT!!!!!!

Dere gjør en formidabel jobb, og jeg vet av erfaring at det dere selger virkelig har fantastisk kvalitet!

Så det er bare å "keep up the good work"!! Og et år så feirer dere sikkert langt over 50.000 medlemmer :-)

Ønsker dere også alle sammen en STRÅÅÅLENDE helg!!

Klemmer fra "nøstemamma" :-)

Sophie Rosenberg
anjanoname@hotmail.com :-)

AinaPaina sa...

Gratulerer med masse tilhengere! Vel fortjent! Liker temaene i bloggene :) Og vil gjerne være med på trekning av gavekort, det hadde kommet godt med til innkjøp av ull tll den lille som skal komme i desember <3

Tina_tulling@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulere så mye!

tiramy88@hotmail.com

vis82 sa...

hei vil gjerne være med :)

Eline sa...

Gratulerer så mye, og det aller viktigste er tross alt at dere sørger for at alle de fantastiske produktene deres er tilgjengelige. Jeg har vært kunde hos dere i snart ni år og er fortsatt strålende fornøyd med alt vi har kjøpt hos dere!

Heidi Bjerka sa...

Hipp hurra for 25000 nøstebarn!

Ull er ikke tull :)

Sarah Norland sa...

Hurra for nøstebarn!

Sønnen vår har flere plagg fra dere, og vi er kjempefornøyd!

Gratulerer med 25.000

Beate sa...

Gratulerer med fantastiske følgertall! Jeg følger dere både på facebook og på bloggen her og oppfordrer gjerne folk til å følge dere :)

Anonym sa...

Gratulerer med så mange likere og takk for inspirasjon :) Set stor pris på å vere ein av dei 25 000!

Terje Frilseth sa...

Vil gjerne være med i en slik flott trekning som dette! Vår sønn har mye klær fra dere og dem har meget god kvalitet.

Håper at konkuransen er åpen for "nøstepappaer" også? ;-)

Ønsker alle lykke til i konkuransen! Heldig er vinneren :)

terje.frilseth@hotmail.com

Elisabeth J. sa...

Gratulerer med 25000 tilhengere! Det er nok mange flere der ute enda;) Tenk å vinne gavekort på 2500kr! Helt fantastisk! Jeg hadde ikke hatt problemer med å bruke det, nei! :) Keep up the good work!

Line S. sa...

Hei!

Hipp hurra for Nøstebarn!!!

Klem ü

Mai sa...

Gratulerer med så mange følgere! Jeg er vel egentlig ikke forundret, for det er super kvalitet på det dere har! Blir gjerne med i trekningen. (Hvem vil vel ikke det. ;) )

Anonym sa...

åååå! tenk å vinne dette!!! då e vinteren redda! Tusen takk for kjekk blogg og butikk! :)
-Helga Nessa-

Bundingen sa...

Gratulerer! Dette var et stort antall, men så er det mye fin inspirasjon å hente også. Jeg vil gjerne være med på trekningen.

Mine sa...

Gratulerer!! Her må det kommenteres;) Vi fikk vite om nøstebarn når vesla mi var 3mnd. Og siden det har hun bare hatt ull i kommoden sin, senga si og vogna si;) Bleiene falt vi også for;) Nå er hun 2 år, og har fortsatt nesten bare nøstebarn klær;) Vi elsker det!! Har "smitta" mange venner, og kjøpt mange julegaver fra dere:-) Bloggen er helt super! Vi syntes det var ekstra spennendes med vøling;) Så masse gode tips og ideer!! Stå på og fortsett det gode arbeidet! I Like it;)

englemor sa...

Gratulerer så mye!!
Ikke vanskelig å "like"
Nøstebarn med så deilige, lekre og
varme klær og produkter!!!!

Riktig god helg!
Klem fra Hilde

Anonym sa...

Wow gratulerer med 25000 likere:-) har ikke problemer med å forstå populariteten da dere har flotte plagg med flotte farger og flott kvalitet!! Også grunnen til at jeg bare MÅ delta i denne konkurransen:-)
hilde.moen@gmail.com

Jill-Hege lavik sa...

Gratulerer :) fantastiske plagg dere har, alltid kjekt å besøke butikken og nettbutikk :)

Lotte sa...

Gratulerer så masse:-)

mørejente sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen:)
Elsker klærne deres.

Bentekarin.ekeli@gmail.com

Trine sa...

Gratulerer med så mange "likere".
Er jo ikke rart, de aller fleste liker jo å holde seg gode å varme, noe vi oppnår med klær fra nøstebarn :)

Veronica sa...

Det er klart dere har så mange som liker dere! Klærne er jo fantastiske!

Line sa...

Jeg er med :) kjempekjekt at så mange har fått øynene opp for dere!

lineaanes87@gmail.com

Ellen Karin sa...

Fantastisk med så mange tilhengere. Gratulerer så mye!

Aina sa...

Jeg har ikke kommet på å se etter dere på Facebook, men nå har dere én til som liker. Morro med konkurranse:)

Småregn sa...

Dette LIKER jeg! Vil gjerne være med i trekningen. Satt akkurat og gjorde ferdig babylue og Mosters babystrømper som er deres oppskrift! I like :)

Anonym sa...

Gratulerer med de 25000! Dere har fantastiske produkter som alltid står på ønskelistene våre.

c.s.larssen@hotmail.com

Madeleine Rosendahl sa...

Ja takk! Mer en veldig gjerne!!!! :-D

For en fantastisk flott konkuranse! Matcher de fantastiske varene deres!

Klem Madeleine

fialotta1981@gmail.com

Stefi Larsen sa...

Et stooort JA fra meg :-D Så snille og gavmilde dere er!

Klem Stefi

mail@stefi.no

Anonym sa...

Gratulerer med så mange tilhengere, vel fortjent :) Gøy å følge dere.

cathrine_126@hotmail.com

Theodore Rosenberg sa...

Ja takk, mer en gjerne! For et herlig insjativ fra deres side! :-)

Det var virkelig veldig snilt!

-Theodore

kundeservice@drommekjoler.no

Anonym sa...

Hipp hurra! :)
Me vil gjerne vera med i konkurransen...

simianne@yahoo.com

benedicte sa...

Så kjekt =) Gratulerer så masse =) Dere fortener de =) Nøstebarn sine ull klær er soleklart de beste =) Kjøper ull klær til mine barne for flere tusen i året . Mannen kjefter mens eg jubler =) For klærne holder barna mine varme, gode , tørre og friske =) God kvalitet og en garantert suksess her i huset =) Stå på alle i nøstebarn =)

Ingvill sa...

Gratulera! De har vore kjempeflinke til å laga ein "levande" blogg der det skjer noko. Det trur eg er ein av årsakene:) Vil gjerna vinna gavekort eg;)

God helg!
Helsing Ingvill

Heidi sa...

Nydelige klær til små og store, liker godt kombinasjonen ferdige plagg og utvalget for hjemmestrikk. Dere er suverene :-)

Heidirygnestad@gmail.com

Gnidyret... sa...

25000 medlemmer er jo knallbra :)
Med fire aktive gutter i huset, hadde et gavekort kommet godt med, ja.
Stå på videre! Tjohoii..!!

Mvh
Frøken Ryding

Marihøna sa...

Så fint! Og nå har dere en følger til ;) Er veldig glad i både garn og mønster!

Anonym sa...

Soklar vil ej vere med! Velfortjent.
Mange gode oppskrifter, samt varme og gode klær til barna.

Om ej skulle ønske mej noke meir, ville det vere flere oppskrifter på bukser/sparkebukser både til baby og bhg barn i 3-trådsgarn.

ingrsabo85@hotmail.com

Anja jørgensen sa...

Gratulerer=) Med så fantastiske klær er det ikke rart dere klarte det=) og mer skal det nok bli=)

Anonym sa...

Gratulerer med 25000! Flott og nyttig blogg. Herlig med nøstebarnull - vil gjerne ha mer :)
Benedikte I. Neset

Anonym sa...

Gratulerer! Har bare én kommentar: Keep up the good work :)

Hilsen Christine
ccarls99(a)hotmail.com

Anonym sa...

Grattis!! Ikke noe rart dere får så mange som liker dere, når dere har så utrolige behagelige og fine klær :-)
Vil gjerne vinne gavekort nå når kulda kommer krypende...

amv@lemminkainen.no

Cecilie sa...

Gratulerer med så mange tilhengere! Er jo ikke så rart da.
Fortsett videre som dere gjør.

Unknown sa...

Gratulerer! Skal innom Oslobutikken for første gang i dag, og gleder meg!

Anonym sa...

Hurra for dere :-) Vil gjerne vinne gavekort nå når det skal handles inn vinterens klær fra dere.

tom.jarle@nilsloff.no

Anonym sa...

Gratulerer med 2500 tilhengere. :) Ikke rart med så fantastiske klær som dere selger. Her i huset bruker vi de alle 5, og er kjempe fornøyd. Kommer aldri til å bytte til noen ann type ull. :)

torunnroyseland@gmail.com

Janne-Marit sa...

<3 Nøstebarn ;)

LT sa...

Gratulerer med 25000 tilhengere!

Desirée sa...

Kjempemoro med gode tall!
Da er det bare å krysse alt man har og håpe man vinner! Har barnebarn som gjerne skulle hatt litt mere nøstebarnklær :)

Anonym sa...

Ny tidsregning for meg;
FØR OG ETTER NØSTEBARN :)
Gratulerer så mye med mange fornøyde tilhengere og kunder.
Klem Maita
prettymarita@gmail.com

Camilla sa...

Jeg vil gjerne bli med på trekningen! :)


camillawni (@) gmail.com

Gagn sa...

Så kjekt for dykk! Gratulerer! Rundt føtene mine kryp ein liten nøstebarngut...Stripete silke/ull i dag :)

Carmen Lemus sa...

Gratulerer!!!! =) Dere har fantastiske produkter! Vi liker alt <3

Anonym sa...

Åh, gratulerer! Jeg er gjerne med i trekningen av et gavekort, passer jo kjempebra akkurat nå!

idajkongestol@gmail.com

Hedda sa...

Gratulerer så mykje! Og det er VEL fortent! Sånn reint personleg, så ønskar vi oss ullfrottèleikedressen i nye fargar (kva med raud? eller knall grønn?).

Inger Å Hørløck sa...

Inspirerende blogg, oppdatert facebookside med kjappe svar - fortsett det flotte arbeidet dere gjør :) Gratulerer med 25 000!

inger.aa.h@gmail.com

Anonym sa...

kjempeflott!!! hadde vært supert med et så flott gavekort!! er veldig glad i å kle på gutten min i ull natt og dag, sommer som vinter!! og han trives med det!!


r_fosse@hotmail.com

Anja sa...

Gratulerer med de 25000:) Kjempebra vel fortjent:) Elsker og titte i nettbutikken deres, så mye fint<3

Linda sa...

Gratulerer så mye!
Jeg skjønner godt at dere har mange "likere", for hos oss er nøstebarn en soleklar favoritt.
Er jeg så heldig å vinne gavekort, blir det definitivt noe etterlengtet ull til meg selv og selvfølgelig litt til lille-snupp og.. :)

Anonym sa...

Vel fortjent, deler veldig gjerne siden deres med alle andre! Fantastiske ullklær!:)

t_smile7@hotmail.com

Anja sa...

Gratulerer med de 25000:) Kjempebra vel fortjent:) Elsker og titte i nettbutikken deres, så mye fint<3


datslok@hotmail.com

to vrange sa...

Gratulerer med kjempeimponerende tilhengertall!

Anonym sa...

Vi vil være med på trekninga! Elsker deilige nøstebarnklær og håper vi er så heldige å få gavekort=)
Linda Simonsen, linda_p_simonsen@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med 25000! Fantastiske ullkle i spreke fargar og som varmar godt!

anitahkl@yahoo.no

Berteline sa...

25000 tilhengere er mange. Sier noen om interessen for ull og nøstebarn:)

Anonym sa...

Gratulerer!! Superfornøyde med alle klærne vi har fra dere til våre tre gutter:)

Hilsen Marte (martesl@stud.ntnu.no)

Anonym sa...

Heisann og gratulerer med 25000 :)
Jeg vil gjerne være med i trekningen

trudeanett@hotmail.com

Hilde sa...

Gratulerer med 25000 tilhengere.

Dere har jo en flott blogg med masse gode tips og ideer. Klart vi strikkeglade setter pris på det. Fortsett som dere stevner:-) og lykke til videre.

minhverdagoginteresser sa...

gratulere=) superfornøyd med klærna fra dere=)

jeanette86@halden.net

Anonym sa...

Gratulerer med 25000 tilhengere.

Vanessa Meyer sa...

gratulerer med 25000!! er virkelig fornøyd med varene deres.

Anonym sa...

Gratulera med 25000 tilhengere. Kjempe gode ull plagg ;-)

thoysa@broadpark.no

siry sa...

Gratulere med så mange tilhengere :-) Skjønne det godt for Nøstebarn er bare helt hærlig....

Tante Anja sa...

Gratulerer! Jeg er selv ikke på facebook, så jeg er veldig glad for at dere startet opp denne bloggen. Den har vært en stor kilde til inspirasjon og jeg håper at den ikke mister fokus, selv om dere er populære på facebook også.

Birkus sa...

Så kjekt når noe man velger å gjøre, blir så mye mer populært enn man har drømt om. Alltid artig å lese fra dere på Facebook. Lykke til med de neste 5.000 :-)

Anonym sa...

Flotte greier! Ser at andre også har tenkt på dette, men jeg vil gjerne være med på å stemme på nye farger..både til garn og til klær. (Nå er jenta lilla og rosa fra topp til tå..) Fantastiske deilige klær!

Mvh,
Ingvild Molvær De Iacovo
(ingvildm (@) gmail.com)

Anonym sa...

Gratulerer med 25000!
Er kjempefornøyd med klærne deres, de er fantastisk gode!! Med ett gavekort kunne snuppa mi fått enda fler kvalitetsplagg i skapet:)

Mai-Lis
mai_thjomoe&yahoo.no

Monica sa...

Gratulere ! Her i huset brukar me stort sett kun nøstebarn kle og er kjempefornøgde, so eg forstår godt de har fått 25000 følgjera. Håpar på gåvekort=)

Ull er best !
Helsing Monica
mhaavoll@gmail.com

strikkelisa sa...

Hurra! Dere har et supert konsept, og inspirerer både i blogg og på facebook, så jeg skjønner godt at mange ønsker å følge dere. :)
-strikkelisa.

Hannepanne sa...

Gratulere med såååå mange likere :) Jeg simpelten bare elsker nøstebarn sine ull klær så denne bare må jeg være med på :)
Jeg kunne tenkt meg MERE farger... dere har mye lilla og "guttefarger" men kunne tenkt meg mere rosa og duse jente farger :)

Ha en fantastisk dag :)

Hanne=)

Magnhild sa...

Hurra! Eg reklamerer for Nøstebarn så ofte eg kan ;-)

siw kristin sa...

Gratulerer, jeg fortsetter og invitere ;)

Anonym sa...

Mine barn og jeg liker nøstebarnklærne best og jeg har snart strikket alle oppskriftene i strikkeboka! Dere er en stor inspirasjonskilde!

Lekman@email.no
Mvh Kristine Bjørnsen

Silje sa...

Gratulerer. Bloggen deres er veldig inspirerende, og jeg håper dere skal fortsette med den leeeenge.

Silje :-)

siljesko@getmail.no

Karoline sa...

Gratulerer :)

Anonym sa...

Gratulerer! Jeg inviterer flere og vil gjerne være med i trekningen :) mariannem79@hotmail.com

Lill Enderød sa...

Gratulerer med 25 tusen. Syns siden er flott og dere er flinke og raske med svar på hendvendelser - keep up the good work :))

-Hanne sa...

Gratulerer! Dere fortjener så mange tilhengere! Gleder meg til å sette meg ned i sofaen og strikke julegaver i garnet deres nå utover høsten. Lua deres med klaffer ble veldig godt mottatt i fjor !

lindiks hobbykrok sa...

Gratulerer !

Ane sa...

Gratulerer :)
Spesielt nå som høsten og vinteren står for tur hadde det vært fantastisk med et gavekort!
Er utrolig fornøyd med alle nøstebarnklær jeg har kjøpt.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 25 000! Moro med konkurranse :) Vil benytte anledning til å si at dere har mange supre produkter, og en informativ og god blogg. Lykke til på veien mot 30 000 ;)

Hilsen Bente Valland Tolo

Ull gleder sa...

tusen takk for en fantastisk blogg, med masse gode råd og tips:)

Kristin Brurok

Anonym sa...

Gratulerer! Og tusen takk for at dere lager så flotte, gode klær. :-)

Mvh
Bente
bgravem@online.no

Anonym sa...

Gratulerer :-) vi elsker n
østebarn klær :-) Unni. busserull123@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulere med de 25000, og jeg deler dere gjerne med venner:o)

Anonym sa...

Gratulerer! Nøstebarn har fantastisk flotte klær, både til liten og stor! Lykke til videre.

Anonym sa...

Hei!
Skikkelig bra jobba!
Elsker ulla deres selv, har strikket utallige plagg til familie og venners barn og selvsagt til mine egne.
Alle tilhengere er vel fortjent!

Hilsen Thone Heidi.

Anonym sa...

Gratulerer med 25000 :)

rgnfrakken@gmail.com

Anja sa...

Gratulerer! Dere er en stor favoritt hos oss, forstår veldig godt at dere har fått så mange tilhengere:)

Anja og gutta (fruanja@gmail.com)

Caroline sa...

Vi vil også være med i trekkningen. Stooor tilhenger av bloggen deres og ikke minst av klærne som blir brukt hele året =)

caroline.stenstadvold@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer :) Jeg har hentet mange idéer i bloggen. Nøstebarn har utrolig fine og gode klær og veldig godt garn! I dag er det nesten frost her og jeg har funnet fram igjen Nøstebarn-klærne :-) Audhild ( audhildhusteli@gmail.com )

Merete sa...

Gratulerer til en en unik butikk!

Reidun sa...

Gratulerer! Det var et enormt stort tall, men absolutt ikke overraskende :)
Reidun(reidunk@yahoo.com)

Hanne Beate sa...

Gratulerer med 25.000 tilhengere, - vel fortjent!
Jeg er en ivrig leser av både Facebook og bloggen, og synes dere er kjempeflinke til å følge opp med svar og innlegg :o) Det er stadig noe interessant å finne! Er SÅ glad i klærne og garnet deres!!

Ingrid S sa...

Gratulerer! Jeg er ikke selv på Facebook, men fast leser av bloggen. Gleder meg til å følge dere videre.

Ingrid S.

Aina sa...

Så flott då!!!! Vil gjerne delta i konkurransen - butikken deres er jo full av kjekke klær!!!

Anonym sa...

Grattis!!!
Strikker akkurat teppe etter tips fra bloggen ;)
Hilsen Merete
kaozblogger@gmail.com)

Anonym sa...

Grattis!! birtehillestad@gmail.com

Lakrisstang sa...

Gratulere med så mange tilhengere :-)
Nøstebarn har fantastiske plagg og garn!!
(Ønsker meg korallfarget ullgarn.)

Rita Lindbak sa...

Gratulerer med alle følgerne! Har så lyst på masse Nøstebarntøy, men det har ikke blitt så mange kjøp ennå. Man får så mye gaver det første leveåret til barna at det er vanskelig å få kjøpt noe selv. Men nå er det barnehagetid med vinter på vei!

Jeg leste med spenning om flekkfjerning, ullvøl, farging og pengekort.

Anne sa...

Gratulerer til ei fantastisk bedrift! Inspirerande og kreative sider, og knallgode produkt!

Hege Iren Svendsen sa...

Takk for skikkelige ullklær og nydelig garn - i så mange fine farger, det gir masse inspirasjon!

Kristine sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen:-) Venter en liten gutt i desember, så masse fint jeg kunne tenkt meg fra butikken deres:-)

Anonym sa...

gratulerer! vi vil også være med i konkurransen:) flotte klær!

Hanne sa...

Gratulerer med så mange tilhengere, det er vel fortjent. Dere har en veldig koselig blogg som jeg ofte er innom. Jeg følger dere også på facebook og da er det veldig enkelt å følge med på nye oppdatteringer.

Ellen sa...

Så klart jeg vil være med! Fantastiske plagg dere har. Har mange favoritter ;-)

Ingeborg I. Jordanger sa...

Hei hopp og grattis med 25 000!! :)
Tusen takk for fantastiske klær, herlig garn og fine oppskrifter. Er akkurat kommet i gang med "forklekjole", og storkoser meg! :)

Anonym sa...

Gratulerer med så mange likere på facebook! Jeg er en av dem ;) Liker plaggene deres utrolig godt ! Bruker mye nøstebarn klær på gutten min. Og han er avhengig av babyteppene jeg har strikket til ham. Følger med dere både på facebook og bloggen ! Masse fint og inspirerende ! Fortsett slik :)
Hilsen Anne (anntorsvik@hotmail.com)

Monique sa...

Gratulerer, dere er kjempeflinke!

Anonym sa...

Gratuerer med så mange tilhengere:) jeg ble akkurat kjent med bloggen selv og meldte meg inn på facebook i dag:) blir spennende å følge med på femtiden, trenger alltid ny inspirasjon!
monica_h_89@hotmail.com

Anonym sa...

gratulera så masse ! supert ! det er så masse fint hos dåke :)

anne åshild Fylkesnes

Eirin sa...

Gratulerer med så mange tilhengere på facebook, det er vel fortjent! :) Nå skal jeg snart bestille litt mere garn og strikke litt til vinteren til både toåringen og babyen i magen. Lykke til videre!

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet! Jeg blir gjerne med i trekning om jubileumspremie. Aud

Anonym sa...

Gratulerer så mye med mange tilhengere. jeg vil gjerne være med på konkurransen! Dere har så mye fint i butikken:-)

mail ida-hm@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer så mye! det er velfortjent :) det åpnet seg en ny verden for meg og ungene da jeg begynte å kle dem i klær fra nøstebarn! Aldri mer kalde og utilpasse barn i stive klær! :)
hilsen ann jorunn
anjob@online.no

birnil sa...

Gratulerer. Sitter i Spania og strikker sjal med garn fra dere og koser meg.
birgitnilsen@hotmail.com

Irene sa...

Gratulerer! Veldig gøy å følge med på dere også! :-)

Anonym sa...

Må bare si at jeg elsker nøstebarns klær, er uvurderlige på junior :)

Renate Nestun sa...

Fantastiske klær :D

Anonym sa...

Gratulerer med så høye følger tall:) Utrolig moro:) Hilsen Camilla. Piltine@hotmail.com

Over Regnbuen sa...

Gratulerer med 25000 :D
Jeg får en desemberbaby, og skal snart gjøre storbestilling hos dere!

Anonym sa...

Gratulerer! Som fleire har nemnt, tykkjer eg de skal halde fram som de stemnar: Oppskrifter på praktiske og nyttige plagg og andre bruksartiklar, og gjerne idear til kreativt gjenbruk (redesign/lapping/"re-gifting" o.l.). Lykke til vidare!

imkimo@live.no

Jannicke sa...

Gratulerer så masse med 25 000 tilhengere! :)

Anonym sa...

Gratulerer! Vi er mange som er blitt avhengige... Testet ut datterens faste antrekk i går, i voksen størrelse: ribbestrikket bukse og trøye - nå skjønner jeg enda bedre hvorfor dette er yndlingsklærne hennes - så deilig, mykt og varmt! Dere er flinke :)
francois.sigrid@c2i.net

Frihet sa...

Gratulerer!!

Jeg blir meg!!

I love you!!!

Unknown sa...

Gratulerer masse med så mange følgere! Det er jo fabelaktig!!!

Henriette Medalen-Hansen sa...

Gratulerer!! Ikke rart dere har fått så mange tilhengere da. Produktene deres er jo så deilige!!! :)

Hobbykrabbe sa...

Hei!

Gratulerer så mye!

En fantastisk blogg med supre produkt! Kjempekjekt å få nye tips og ideer :) Jeg har et ønske om å lære litt mer om oppbevaring og lagring av ullklær!

Anonym sa...

Gratulerer! Dere har nok "truffet" riktig med stil og utvalg! Blir gjerne med på trekningen:-).

Hilsen Hilde

quilt_lover@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulera! Min favoritt er merino-silkegarnet dykkar. Har strikka meg ein genser av det.
Er gjerne med i konkurransen. iduns@broadpark.no

Frances sa...

Gratulerer med 25000!
Jeg ønsker meg enda flere strikkeoppskrifter. Gjerne tunika/vest og votter i tretråds.

Anonym sa...

Tillykke.
Det er også lækre produkter til både børn og voksne.

Vi elsker vores Nøstebarntøj allesammen her i familien.
Hilsen Helene og pigerne
ishesten@hotmail.com

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 685   Nyere› Nyest»