torsdag 1. september 2011

NY SESONG!








Så er alt klart!
1.september er ein spesiell dag for oss i Nøstebarn. Det er då høgsesongen startar og er ein deadline på så mange måtar. No er den nye katalogen er på veg til alle kundar, varene på plass i butikkane og på nettbutikken.










Framsida på katalogen ser slik ut. Om du ikkje er tidlegare kunde kan den bestillast her.
Mange fine nye fargar og modellar.
Her ser de dei to nye fleecefargane Lilla og Jeansblå.














Ribbkler:Det er heile 5 nye stripekombinasjonar på ribbuksene. Sjå oversikt over alle her.
















I år er det ull/silketrøyene som har fått nye stripekombinasjonar i bodyar og trøyer. Sjå alle ull/silke-plagg her.






















Av heilt nye varer kan eg nevne tubehalsar i ull/silke. 2 ulike modellar: Begge i ull/silke, men den eine typen er dobbel med ullfrotte på utsida.
Sjå begge tubehalsane her.














Det var litt om det nye, men det er mykje meir enn eg fekk plass til her. Håpar de likar den nye kolleksjonen vår! De kan sjå oversikt over alle nye varer her.
Dessverre er både garnet og dei nye oppskriftene forseinka. Men dei er på veg og eg vil presentere alt når det er på plass. Den som ventar på noko godt ..osv..

Så vil eg gratulere Oslobutikken som er 8 år i dag! Hurra!

God haust!

10 kommentarer:

Veronica A. sa...

Så mye fint - liker godt den nye lillafargen! Jeg har to spede jenter, så helt topp for oss at ribbgenseren er blitt smalere. Nå er jeg ikke lenger så lei meg for at ribbtøyet ble krympa i tørkeskapet i barnehagen i vår ;-)

Hadde tenkt meg til Sandvika neste uke, og håper at det nye garnet er i butikk da...

S sa...

Lilla og blåfargen er såå fine! Må inn på nettbutikken litt med en gang tror jeg :-D

Anonym sa...

Jeg hadde gleda meg sååå til å se nyhetene, og blei absolutt ikke skuffa :-D Kjempemye fint - som vanlig! Nå er det valgets kvaler...
KristinB

Monstermønster sa...

Mye flott! NÅ som nye garnfarger har kommet, kommer dere til å oppdatere garnfargekortene? Sånn for oss som bor i distriktet og må bestille fra internett, så er fargekortet gull verdt!

StrikkePia sa...

Katalogen kom i dag, og jeg er kjempe fornøyd!!! Har bestilt masse garn i de nye fargene, og finlandshette i ullfleece til tanteHjertet mitt. ;-)
Masse flott farger!! Nå venter jeg i spenning på det nye garnet!!! ;-)

Guro sa...

Kjempemasse fint! Har bestilt både klær og garn:) Likte spesielt den nye fargen Muldvarp, fin til både gutter og jenter og lett å matche med andre farger.

Jannicke sa...

Åhh herlig så mye lekkert :)
Venter spent og utolmodig på katalogen.

Pia sa...

Fikk flotte varer i posten i dag:)

LivA sa...

Lurer litt på hvor mye garn en trenger til de nye oppskriftene jeg. Har veldig lyst til å strikke et par ting i det nye heftet, men vil gjerne bestille garn samtidig, men har ikke funnet en oversikt over hvor mye jeg trenger...

Anonym sa...

Mye fint blant nyhetene deres i år. Men jeg savner noen ting.
Underbukser til barn. Vi bruker mamelukker flittig, men boxershorts hadde vært noe synes jeg. Vi bruker ull fra innerst til ytterst fra oktober til mai og tyr fortsatt til bommull helt innerst i mangel på ull. Dumt når poden først blir våt at det kaldeste plagget sitter helt innerst. Dessuten kan jo ulla kokes ren, så uhygenisk er det jo ikke.
Ull eller ull/silke singlett til herre.

Silje