torsdag 29. september 2011

Vinnar av konkurransen!

Takk for alle bidrag til konkurransen! Så mykje flott tilbakemelding! Eg har notert meg alt de vil ha meir av. Det kjem , det kjem ;-)

Dessverre er det nokon som seier dei har hatt problem med å legge inn kommentar. Eg trur det botnar i ei misforståing, for det er maks 200 kommentarar som blir vist, dei andre får ein fram ved å trykke på "Nyere" eller "Nyest" til høgre i skjermbildet:


Vart ikkje så tydeleg, men altså nederst til høgre i dette biletet er det du trykker.
 Eg håpar derfor at det var grunnen. At de rett og slett ikkje fann att kommentaren de hadde posta?

Vinnaren er trukke via Random.org og det vart:
June (June har blogg som de finn om de trykker på namnet hennar ;-))
June sa...
Gratulerer med 25000.
Elsker båder klærne, garnet og oppskriftene. Det nye heftet med 8 oppskrifter var veldig smart.
25. september 2011 20:36

Gratulera, June! Send ein e-post til post@nostebarn.no med di adresse, så er gåvekort snart på veg til deg. Eg ser du er glad i å strikke, mon tru om alt blir tatt ut i garn?
 
Takk til alle som var med! No får me vente på det kanskje ein dag blir 30 000. Me skal ha litt andre konkurransar her på bloggen medan me ventar på det altså...

1 kommentar:

june sa...

Jippi, Nå er jeg utrolig glad. Tusen takk, det skal bli deilig å gå vinteren i møte nå.