onsdag 28. september 2011

Idear til dekor

Det kom inn mange fine bidrag i sommarutfordringa vår. (Vinnarane kan du sjå her.) Eg vil vise mange her på bloggen. Dei som har sagt dei vil vere anonyme får vere det. Dei som har skrive at det er OK med fullt namn får det. Dei som ikkje har sagt noko står med førenamn. Håpar dette er OK.

 I dag har eg plukka ut nokon veldig fine døme på dekor. Nøstebarn legg vinn på å ha enkle gode basisoppskrifter og så kan ein dekorere som ein lystar...

Det er Ellen Marie som er meisteren for denne fine genseren med sau på. Ho skriv:
"Nå har jeg brukt deler av den siste måneden til å strikke min første genser! Det er en raglangenser i 3-trådsgarn (Stripegenser-oppskriften fra Brukt på nytt), str 4 år. Litt stor til Emil ennå som er 2 1/2 år. Siden jeg hadde kjøpt så mye 3-trådsgarn på salg, samt at jeg hadde noe restegarn liggende, fant jeg ut at jeg måtte bruke noe av det i konkurransen. Jeg har brukt fargene Vårgrønn (75) som bunnfarge, og Gressgrønn (74), Klar Lilla (42) og Naturhvit (10) i stripene. Dette er farger som kan brukes av både gutt og jente, noe som er praktisk siden jeg har en av hver og gjerne vil at plagget skal kunne gå i arv. Sauen laget jeg ved først å hekle mange luftmasker som jeg sydde på etter litt dandering ;-). Deretter broderte jeg litt med Naturhvit, Klar Lilla og Svart (99). Ser ut til at Emil likte genseren sin og da er iallfall jeg fornøyd (+ artig å strikke og lærte meg samtidig raglanfelling med dette prosjektet)."

Utruleg at dette er første gensaren du strikkar, Ellen Marie! Den vart kjempefin synes eg og så lurt at du tenkjer på det med "jentekler" og "gutekler" i forhold til arving.

Lillian Eikeland som står for traktordekor og Hello Kitty skriv: "

Vart inspirert av konkuransen om bruksgenser til barn. Starta slik på eit prosjekt som eg eg egentlig hadde tenkt å ta nermare jul. Eg har fire barn sjølv og jobber i barnehage. For meg er ein god bruksgenser til barn ein som sitter godt og er varm og har god fasong. Nøstebarn oppskriftene har god fasong og eg liker muligheten til å la fantasien gå på dekorering.

Til prosjektet mit valgte eg 1924. og strikka den i angora ulla til nøstebarn. Dette blir ein varm genser som ikkje klør,og heller ikkje er så tjukk at det vert stift å bevege seg. Kanskje det til og med går med bare den under regnjakka? Barn trives best når dei greier å bevege seg. Fargen har gått ut no,eg var heldig å få kjøpt litt av eit rest lager. Gensaren er strikka i størelse 6 år med dobbel trå.

Ein annen ting med ein bruksgenser er at den bør falle i smak hos motaker. Liker barnet genseren vert den og brukt. Motakeren av denne liker Hello kitty, og eg tenkte at eit katte hode kanskje ikkje var umulig å få til? Brukte hjule som eg fann i boka "strikk til nøstebarn" som utgangspunkt men hekla den noken omganger større. Så hekla eg på to øyrer. Eg brukte ein rest eg hadde av tre trås merino ull. Til blomsten nytta eg rester av to tråds ull. Nase verhår og auger er og brodert på av reste garn. Så håper eg at motakeren ser at det skal forestille Hello Kitty og at genseran vert brukandes.

Strikka og ein annen "dekor" her brukte eg ein traktor som eg fant mønster på i "Leik med marius" Strikka på rundpinne med to trås meino ull. Dette og rester. Hekla pikoar rundt slik vert det ein dobbel lapp,kanskje litt tjukt? Sender med eit bilete av den og for å vise kor ulik ein og same genser kan bli med ulik pynt! Litt meir gutte variant kanskje?"

Kjempefin dekor, Lillian! Lurt å lage dekor ut i frå interessene til mottakarane.



Jannicke har også strikka gensar med traktor: Ho skriv:
"Har strikket en barnehagegenser i tretrådet garn fra nøstebarn i str. 2 år. Oppskriften er hentet fra «Brukt på nytt»-boken. Traktormønsteret brodert på magen er også hentet fra mønsterark i samme bok. Valgte å strikke en matchende ricbbestrikket bukse til genseren (oppskrift hentet fra «Strikk fra nøstebarn»-boka) til bruk under kjeledress / regntøy utover høsten. Alt garnet som gikk med er handlet på salg på nøstebarn. Regner med å bli veldig fornøyd med et lettstrikket barnehagesett. "
Eit veldig fint og praktisk sett. Eg har ikkje sett traktoren brodert på med ein farge, men det var veldig fint!
Takk for inspirasjonen alle tre!

2 kommentarer:

Fuglemamma sa...

Fine ting! Jeg tenkte jeg ville dele min variant der jeg har redekorert en enkel høyhalset nøstebarngenser men litt blonder og tovet dekor fra en gammel nøstebarnpysj. Restegarnsbukse ble også laget til. http://fuglemamma.blogspot.com/2011/03/gamle-sanger-om-igjen.html

Ellen Marie sa...

Så kjekt å få skryt for arbeidet. Tusen takk :-) likte dekoren på de andre gensrene også. Herlig med inspirasjon!